1. Pobierz TeamViewer QuickSupport

Kliknij w poniższy link, aby pobrać aplikację TeamViewer QuickSupport na swoje urządzenie:

 

 

 

 

 

 

2. Zainstaluj aplikację

Po pobraniu pliku:

  • Otwórz pobrany plik na swoim urządzeniu (nazwa pliku to TeamViewerQS.exe).
  • Nie musisz instalować aplikacji, po prostu uruchom plik.

 

3. Uruchom TeamViewer QuickSupport

Po uruchomieniu aplikacji zobaczysz okno z identyfikatorem (ID) oraz hasłem.

Te dane będą potrzebne, abym mógł się połączyć z Twoim urządzeniem.

 

4. Przekaż ID i hasło

  • Podaj  ID oraz hasło, które pojawiły się w aplikacji TeamViewer QuickSupport.
  • Użyję tych informacji do nawiązania zdalnego połączenia z Twoim urządzeniem.

 

5. Akceptacja połączenia

Kiedy spróbuję połączyć się z Twoim komputerem, na ekranie pojawi się prośba o potwierdzenie połączenia.

Kliknij Zezwól, aby udzielić dostępu.

 

6. Koniec połączenia

Po zakończeniu zdalnej sesji, połączenie zostanie zakończone automatycznie lub na Twoje żądanie, a dostęp zdalny do Twojego urządzenia przestanie być możliwy.

 

Ważne:

  • Aplikacja TeamViewer QuickSupport działa tylko wtedy, gdy jest uruchomiona, więc nikt nie ma dostępu do Twojego urządzenia, jeśli nie przekażesz mu ID i hasła oraz nie zaakceptujesz połączenia.
  • Każde uruchomienie aplikacji generuje nowe hasło, co dodatkowo chroni Twoje dane.

 

pomoc zdalna

© 2024 VIKIT Services. Wszelkie prawa zastrzeżone.

536-898-837

VIKIT Services 

@vikit_services

serwis@vikit.pl